مرکز ارتباطات مردمی مرکز ارتباطات مردمی

در اجرای طرح تکریم مشتریان و جلب رضایت ارباب رجوع ، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (call center) در بهمن ماه 1385 و همزمان با بیست و هشمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی گردید.
 
 کارشناسان مجرب مستقر در این مرکزهمه روزه از ساعت 8 الی 16 و پنج شنبه ها از ساعت  8  الی 13 پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه خدمات و عملیات بانکی مشتریان محترم می باشند.
  
این مرکز علاوه بر اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن ، انتقادها و پیشنهاد های مشتریان را به صورت 24 ساعته دریافت و با ارایه آن به واحدهای مربوطه و اعمال پیگیری ، سعی دارد تا پاسخ قانع کننده ای به مشتریان گرامی ارایه دهد.
شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل نمایند.
ضمنا آدرس پست الکترونیک این واحد جهت ارایه هرگونه نظر و پیشنهاد به شرح ذیل می باشد:

 

ارسال سوالات در خصوص خدمات بانکی  info@bank-maskan.ir

 

ارسال سوالات در خصوص خدمات الکترونیک  customer@bank-maskan.ir

 

ارسال سوالات در خصوص پرداخت الکترونیکی عوارض  ETC@bank-maskan.ir

 

جهت مکاتبه با این مرکز:
آدرس پستی : تهران - میدان ونک - خیابان ولیعصر - نرسیده به خیابان میرداماد - خیابان عطار - پلاک 14

کد پستی : 1994763811

فرم ارتباط با ما فرم ارتباط با ما

پاسخ به سوالات مربوط به تسهیلات و سپرده ها

  • پاک کردن